Güven Politikası
Meyer Group olarak 100 Yıldan fazla süredir sektörde hizmet veren, sadece satış sürecinde değil satıştan sonra da onlarca yıl devam eden bir müşteri ilişkisi ile Türkiye’nin en büyük şirket ve holdinglerine hizmet vermektedir.
Yazılım Politikası
Meyer Group sektörün en fazla yazılım geliştirici ve yazılım destek personeli istihdam eden firması olmakta ve müşterinin ihtiyacına, sektörüne, çalışma şekline göre özel modül geliştirme imkanı, yazılım eğitimi veya sorun anında çağrı merkezi ile hızlı müdahale etmekte ve 7/24 destek sağlamaktadır.
Donanım Politikası
Meyer bünyesindeki AR-GE ve test merkezi ile en yeni çıkan donanımlar test edilerek tercih edilen sektörün en kaliteli ve yeni donanımsal teknolojileri. Ayrıca Türkiye ve Türk Cumhuriyetlerindeki Suprema (Güney Kore menşei) ürünlerinin satmaya ve hizmet vermeye Yetkili Tek DİSTRİBÜTÖRÜDÜR.
Ar-Ge Politikası
Hızla gelişen teknolojiyi yakından takip ederek, ülkemiz koşullarına uyumunu test edip müşterilerimizin işini kolaylaştıracak çözümler bulmak için çalışıyoruz.
Teknik Destek Politikası
Sektörde en fazla teknik ve yazılım destek personeli sayısı ve online çağrı merkezi ile hızlı ve çözüm odaklı destek anlayışını benimseyerek müdahale etmekte ve 7/24 destek sağlamaktadır.
Meyer Group Tecrübe
Meyer Group sektörde en fazla referansa sahip olmanın sağladığı tecrübe ile kazanılan bilgi birikimi, uzun yıllardır firmamızda istihdam edilen konusunda uzman, teknik bilgi birikimine sahip kadrosuyla proje aşamasından destek aşamasına kadar net çözümler sunmakta ve %100 Müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaktadır
Güncel
Değişen kanunlara göre hızlı güncellenen, teknoloji bakımından sürekli yenilenen yazılımlar ile kendini ve müşterilerin istek ve taleplerini geliştirmektedir.
Özelleştirme
Meyer Group müşterilerine paket çözümler yerine, işletmenize özel yazılımlar ve sektörünüze özel ilave modüller geliştirerek her zaman özelleştirmeleri yapabilmektedir.